Raport "Konsument w kryzysie"
Raport “Konsument w kryzysie” pozwala odpowiedzieć na pytania: Czy Polacy planują oszczędzać w związku z coraz wyższą inflacją? Z jakich produktów i usług zrezygnują? A jakie ukryte podwyżki są w stanie zaakceptować?
Na ponad 40 stronach raportu przygotowanego dla portalu zmianyspoleczne.pl oraz money.pl, przeanalizowaliśmy zachowania konsumentów w czasie kryzysu, z którym każdy z nas musi się obecnie mierzyć oraz sprawdziliśmy, jak na ich decyzjach zakupowych odbiją się takie czynniki, jak rosnące koszty życia, podwyżki, szalejąca inflacja.
Dane zawarte w raporcie pochodzą z badania opinii Polaków, które zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Zmian Społecznych (Ogólnopolska Grupa Badawcza) w dniach 12.08-17.08.2022 r., metodą CATI. Przebadano reprezentatywną próbę N=1000 pełnoletnich mieszkańców Polski.
Raport do pobrania na dole strony.